Soloitaliano.ro prin oferă retur gratuit pentru clienţii care notifică intenţia lor în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Comenzile cu livrare pe teritoriul României sunt eligibile pentru retur gratuit. În urma solicitării primite de la client, VELVET BOUTIQUIE SRL va trimite curierul la adresa indicată de client pentru a ridica coletul de retur.
În cazul comenzilor cu livrare internaţională, costurile de retur cad în sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului.
În caz de retragere din contract, clientul este obligat să restituie produsele achiziţionate în termen de maximum 14 de zile de la data retragerii din contract.
Modalităţi şi termene de returnare a produselor
Clientul se obligă să notifice SC VELVET BOUTIQUIE SRL intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin e-mail la magazin@soloitaliano.ro sau prin telefon la numărul 0724.474.375 sau să efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate găsi în contul de utilizator, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, VELVET BOUTIQUE SRL poate refuza coletul.
Informaţiile necesare care trebuie furnizate catre VELVET BOUTIQUE SRL pentru trimiterea curierului sunt următoarele:
- data expedierii coletului;
- numărul Comenzii;
- suma de returnat;
- adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur.
La primirea informaţiilor referitoare la intenţia de retur a clientului, VELVET BOUTIQUE SRL efectuează o solicitare la curier şi trimite curierul la adresa indicată în comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intră în responsabilitatea clientului, acestea urmând a fi asumate de VELVET BOUTIQUE SRL.
Condiţii de returnare a produselor
În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factură, certificat de garanţie etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondenţa cu VELVET BOUTIQUE SRL).
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze şi produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată şi nedesigilată.